Porvoolainen Herra Ylppö istuu pöydän päähän Vain elämää -ohjelmassa: "Narsismia ja itseinhoa, yksi elämäni hienoimpia kokemuksia" 26.11.2020 19:30 | Päivitetty 27.11.2020 13:23
Vain Elämää -kuvaukset venyivät pikkutunneille – Herra Ylppö: "Meni heittämällä elämän kymmenen parhaan päivän joukkoon..." 16.11.2020 21:29 | Päivitetty 17.11.2020 17:45