Tekstiviestit: "Nyt Lohjalla olisi oikeasti tilaisuus rakentaa Järvikaupunki-tunnettuutta"

”Lohjan Matkailu varautuu jo messuvuoteen ja kaipaa heinäkuun loppuun mennessä matkailualan yrityksiltä ja muilta yhteistyökumppaneilta tietoa, jos ne aikovat järjestää ensi vuonna tapahtumia”, sanoo LU:n pikku-uutinen. Nyt Lohjalla olisi oikeasti tilaisuus rakentaa Järvikaupunki-tunnettuutta 50 000–70 000 vieraalle ja messumarkkinoinnin kautta koko Suomelle. Nyt mitataan Lohjan Matkailun ja markkinoinnin osaamista. Hyvin koordinoiduilla, toisiaan tukevilla tapahtumilla voitaisiin näyttää, että meillä on jotain, millä erotumme positiivisesti. Miksi kesälomien aikana heinäkuussa? Miksi ei strategista linjausta tapahtumille? Miksi ei yhteisiä ideointipalavereja tai -kanavaa kaikille idearikkaille? Miten tapahtumat vahvistavat Järvikaupunki-brändiä? Miten tehdään koordinointi jälkikäteen? Nyt oikeaa osaamista