Pääkirjoitus: Lohjan markkinointiin täysi höyry

Raikasta Lohjan osastoa esiteltiin Tuusulassa perjantaina asuntomessujen mediapäivänä. Paikalla kuvassa projektipäällikkö Mirka Härkönen, soittamassa Ilkka Joronen ja Kimmo Leppälä. Arkistokuva/Jutta Halminen

Tuusulan asuntomessujen avaus on samalla lähtölaukaus Lohjalla ensi vuonna järjestettävien asuntomessujen voimalliselle markkinoinnille. Tähän saakka markkinointi on keskittynyt pitkälti alueen rakentumiseen, vaikka toki vuosi 2021 on tuotu esiin kaikessa viestinnässä. Jatkossa Lohja on iskostettava voimakkaasti myös vierailijoiden mieleen ensi kesän matkakohteena – ja samalla myös positiivisena asuinkaupunkina.

Haluatko lukea koko artikkelin

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Länsi-Uusimaan sisällöt.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 24 h 2 € Olen jo tilaaja