Kirjoittajavieras Liisa Mantere Mitä kuuluu Helen-tädille?
Koronauutisten lisäksi olen tänä vuonna seurannut Yhdysvaltain presidentinvaaleja. Isoisän veljistä kaksi muutti Amerikkaan Helsingistä viime vuosisadan alussa. Sodan jälkeen Amerikasta tuli joulupaketteja. Ainakin röyhelömekkoja ja karamelleja kiiltävissä värikkäissä peltipurkeissa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.