Mielipide | Palvelua vai ei... Onko sekin katoava osa yhteiskuntaa
Ei oikein tahdo uskoa tapahtumaa todeksi vuonna 2020, tällaisen Onnellisen ja Oikeusvaltioksikin kutsutun kansakunnan kotina?
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.