Mielipide | Pikkupaketit laatikkoon, kiitos
Olen kahdesti tilannut verkkokaupasta ja molemmilla kerroilla myyjän kanssa sovittiin, että tuote pakataan pieneen, postiluukusta mahtuvaan pakkaukseen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.