Tekstiviestit | "Vai on pakkastalvi ihana. Kohoavat energialaskut ovat kai sitten varmaan ihania."
Vai on pakkastalvi ihana. Kohoavat energialaskut ovat kai sitten varmaan ihania. Ainakin lumiukon mielestä. Realisti
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.