Mielipide | Ei kai tikulla silmään...
Vaikka vanhoja muistankin. Ystäväni Jorma Mäenpää kirjoitti hiljattain Laurentius-talon ja -salin pysäköinti- ja WC-ongelmista. Moitin jo v. 2016 ko. talon ylisuuria ja kalliita suunnitelmia ennen niiden valtuustokäsittelyä ja totesin mm., että rakennuttamiseen varattu tonttialue on aivan liian pieni. Nyt se on siis pysäköinnin osalta todennettu. Ongelmia paljastunee muiltakin osin, kunhan aikaa kuluu.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.