Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Mielipide | Ei kai tikulla silmään...

Vaikka vanhoja muistankin. Ystäväni Jorma Mäenpää kirjoitti hiljattain Laurentius-talon ja -salin pysäköinti- ja WC-ongelmista. Moitin jo v. 2016 ko. talon ylisuuria ja kalliita suunnitelmia ennen niiden valtuustokäsittelyä ja totesin mm., että rakennuttamiseen varattu tonttialue on aivan liian pieni. Nyt se on siis pysäköinnin osalta todennettu. Ongelmia paljastunee muiltakin osin, kunhan aikaa kuluu.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.