Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Tekstiviestit | "Ei voi puhua hyvästä palvelusta!"

Mitään järkeä terveyskeskuksen päivystys Lohjan sairaala. Menin sinne ajanvarauksen käskystä ke10.11. n. klo 11 jälkeen, odottelin jonkun aikaa jolloin pääsin sairaanhoitajan vastaanotolle joka käski odottaa kunnes labra käy ja sitten odottaa sen jälkeen lääkärille pääsyä, mutta sitä ei kuulunut joten kysyin klo 15 hoitajalla mikä vika kun en pääse lääkärille niin hän sanoi täytyy odottaa eikä viittiny tarkistaa asiaa. Sitten vuoro vaihtui ja kaikki potilaat olivat tulleet ja menneet ja minä vaan odotin, kunnes kysyin uudelleen n.16.30 yhdeltä iltaan tulleelta lääkäriltä mikä vika kun oon odottanu näin kauan niin hän oli niin ystävällinen ja tarkisti tilanteen että olin pudonnut kokonaan järjestelmästä pois. Klo oli 18.00 kun pääsin kotiin joten 7 t odottelin. Ei voi puhua hyvästä palvelusta! Pettynyt potilas

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.