Mielipide | Matkustus valaan sisällä
Moni meistä on hämmentynyt päivän uutisvirroista. Ajattelemme Suomen olevan turvallinen ja ihana paikka syntyä, kasvaa, vanheta ja kuolla. Tätä juttua tehdessäni on ystävänpäivä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.