Mielipide | Kettujen seikkailut kaupungissa
Ketusta ei saa tehdä ns. ”koditonta kesäkissaa” ja aloittaa ruokintaa, Jukka Nieminen kirjoittaa.
Kesäaamuisin olen kuullut varisten ja harakoiden varoitusraakunnat, varoitus kiinnittää myös minun huomioni, jotain on nyt pielessä, heidän mielestä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.