Mielipide | Lapset ovat aivan jotakin muuta kuin taloutta tai esteitä omille työhaaveille
Lapset tuovat onnea, Hannu Räty kirjoittaa.
Olen seurannut hämmentyneenä ja osittain surullisenakin viimeaikaista keskustelua syntyvyyden laskusta. Ymmärrän huolen tulevaisuuden kestävyysvajeesta ja tulevien eläkkeiden maksajista. Tuntuu siltä, että lasten tekoa on ruvettu ajattelemaan liiketoimintana. Siihen pitää laatia businessplan. Huudetaan apuun yhteiskuntaa ja lasketaan euroja, onko lasten teko kannattavaa ja miten oman uraputken käy, jos haluan tehdä lapsia. Halutaan sponsori maksamaan lasten teosta.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.