Kirjoittajavieras Pirjo-Leena Forsström Oliko ja menikö se kesä jo?
Metsästysseuran mies lähetti WS-kuvan talostamme 500 metrin päässä olevasta karhusta, Pirjo-Leena Forsström kirjoittaa.
Ihan toisen kerran kysyn: oliko ja menikö se kesä jo. Taaksepäin ajatellen ei oikein erottanut kevättä eikä kesän saapumista. Juuri kesäkuun puolessa välin säätiedotus lupasi ensi kerran helteisiä ilmoja. Kuitenkin sääennustaja varoitti mahdollisesta hallayöstä ja suositteli kesäkasvustojen harsottamista.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.