Isoa puista pyörylää rakennetaan nyt Helsingin herkkupaikalle – avautuu kaupunkilaisille kuunvaihteessa – kuvat
Helsingin Kauppatorin tuntumassa, Vanhan kauppahallin viereisellä Lyypekinlaiturilla on tällä viikolla paiskittu töitä Helsinki Biennaali -nykytaidetapahtumaan liittyvän paviljongin kanssa. Vaikka itse kansainvälinen biennaali, jonka tapahtumapaikkana piti olla tänä kesänä Vallisaari, peruttiin koronaviruspandemian vuoksi, niin paviljonki valmistuu kaupunkilaisten käyttöön näillä näkymin elo-syyskuun vaihteessa.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.