Näköislehdessä tänään | "Tuntui, että olen tuottanut pettymyksen" – Kati Onnela joutui lomauttamaan kaikki työntekijänsä
Ravintola-ala: Korona on vaikuttanut paljon ravintoloiden toimintaan. Toimitusjohtaja Kati Onnela joutui keväällä lomauttamaan kaikki työntekijät ja koki sen henkilökohtaisesti raskaana.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.