Lohjalaiset haluavat jatkossakin uida harjulla – suunnitelma Aurlahden vesiliikuntakeskuksesta poiki kysymyksiä etenkin liikenteen sujuvuudesta ja parkkipaikkojen riittävyydestä
Pitäisikö uimahallin paikka olla Lohjalla Neidonkeitaan nykyisellä paikalla harjulla, vai kenties kaupungin keskustan liepeillä Aurlahdessa? Pitäisikö nykyinen uimahalli remontoida, vai rakentaa kokonaan uusi? Entä kaipaako tulevaisuuden uimahalli kylkeensä muita aktiviteettaja, esimerkiksi elokuvateatterin ja hotellin?
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.