Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Koronapassi nousi jälleen julkiseen keskusteluun – Mitä lohjalaiset ajattelevat aiheesta?

Julkiseen keskusteluun on noussut viime päivinä uudelleen se, pitäisikö Suomessa ottaa käyttöön koronapassi. Koronapassi toimisi virallisena todistuksena siitä, että henkilö on saanut molemmat koronarokotukset, saanut tuoreessa koronatestissä negatiivisen testituloksen tai sairastanut koronan. Koronapassia voitaisiin edellyttää esimerkiksi isompiin tapahtumiin pääsemiseksi.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.