Raaseporin kaupunginhallitus tyrmäsi myyntihankkeen: Kaupunki ei myy vähemmistöosuutta Raaseporin Energiasta
Raaseporin kaupunki ei aio ryhtyä valmistelemaan kaupungin 100-prosenttisesti omistaman Raaseporin Energian vähemmistöosuuden myymistä sijoittajille. Raaseporin kaupunginhallitus päätti maanantaina yksimielisesti, että se ei pyydä kaupunginvaltuustolta valtuuksia myynnin valmisteluun.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.