Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Raaseporin kaupunginhallitus tyrmäsi myyntihankkeen: Kaupunki ei myy vähemmistöosuutta Raaseporin Energiasta

Raaseporin kaupunki ei aio ryhtyä valmistelemaan kaupungin 100-prosenttisesti omistaman Raaseporin Energian vähemmistöosuuden myymistä sijoittajille. Raaseporin kaupunginhallitus päätti maanantaina yksimielisesti, että se ei pyydä kaupunginvaltuustolta valtuuksia myynnin valmisteluun.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.