30 vuotta sitten | Yhteistuumin Marjutia palkitsemaan – Olympiamenestys on monen ilo
Kaikki Lohjat, niin kaupunki, kunta kuin osakeyhtiökin ovat löytämässä toisensa, kun lohjalaiselle olympiavoittajalle Marjut Lukkariselle mietitään sopivaa palkitsemismuotoa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.