Esitys: Ravintolarajoitukset jäävät historiaan 1. maaliskuuta – hygieniavelvoitteet jatkuvat ainakin maaliskuun loppuun
Koronaministeriryhmä esittää suomalaisten ravitsemisliikkeiden rajoituksista luopumista. Hygieniavelvoitteet jäisivät voimaan. Asiasta tiedottaa Valtioneuvosto.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.