Kenialaiset sairaanhoitajat totuttelevat Lohjan syksyyn: "Me puhumme kalenjinia, swahilia ja englantia – suomi on nyt sitten neljäs kieli"
13 kenialaista sairaanhoitajaa totuttautuu parhaillaan suomalaiseen syksyyn Lohjalla. Ryhmä lensi Kenian lämmöstä Suomeen 1,5 kuukautta sitten. Mistään lomareissusta ei ole kyse, sillä kenialaiset opiskelevat Lohjalla Laureassa 2,5 vuotta. Tavoitteena on ammattikorkeakoulututkinto.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.