Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Mikko Alatalon piti tehdä keväällä vain yksi konserttisalikeikka, mutta... "Vain Elämää -ohjelmalla on ollut iso vaikutus"

Kansantaiteilija ei jää eläkkeelle, vaan tämäkin vuosi on täynnä keikkailua. Helmikuun 9. päivänä Alatalo esiintyy Helsingin Savoy-teatterissa, ja luvassa on myös levyntekoa.

Kansantaiteilija Mikko Alatalo, 71, on ollut viime kuukausien aikana erittäin työllistetty. Syksyn konserttisalikiertueen piti huipentua 9. helmikuuta Helsingin Savoy-teatteriin, johon kiertueen piti päättyä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.