Mikko Alatalon piti tehdä keväällä vain yksi konserttisalikeikka, mutta... "Vain Elämää -ohjelmalla on ollut iso vaikutus"
Kansantaiteilija ei jää eläkkeelle, vaan tämäkin vuosi on täynnä keikkailua. Helmikuun 9. päivänä Alatalo esiintyy Helsingin Savoy-teatterissa, ja luvassa on myös levyntekoa.
Kansantaiteilija Mikko Alatalo, 71, on ollut viime kuukausien aikana erittäin työllistetty. Syksyn konserttisalikiertueen piti huipentua 9. helmikuuta Helsingin Savoy-teatteriin, johon kiertueen piti päättyä.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.