Hautausmaa | Vihdin uusi siunauskappeli avautuu – Espoon piispa vihkii 2,3 miljoonan euron rakennuksen
Siunauskappelin kylmiötilat on otettu käyttöön kesäkuun lopulla.
Vihdin seurakunnan uusi siunauskappeli Vihdin hautausmaalla Irjalassa on viittä vaille käyttövalmis. Siunauskappeli vihitään käyttöön lauantaina 23. elokuuta kello 10. Tilan saapuu siunaamaan Espoon hiippakunnan piispa Kaisamari Hintikka avustajineen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.