Puhelimet | Lohjalaiskoulujen rehtorit kertovat, miten kännykkäkieltoa on noudatettu: "Muutos näkyy jo"
Koulu on puhelimista vastuussa, kertoo sivistysjohtaja.
Uusi puhelinkielto koetaan positiivisena muutoksena sekä nuorten että opettajien taholta, useat lohjalaiskoulujen rehtorit kertovat.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.