Media: NBA-tähti Kyrie Irving kehotti pelaajia jäämään pois loppukauden peleistä
NBA-tähti Kyrie Irving kehottaa muita NBA-koripalloilijoita jäämään pois peleistä, kun koronapandemian keskeyttämää kautta on tarkoitus jatkaa heinäkuun lopulta alkaen, uutisoivat ESPN sekä The Athleticin ja Stadiumin toimittaja Shams Charania Twitterissä . Molempien lähteiden mukaan Irving esitti vetoomuksensa perjantaina NBA-pelaajien virtuaalikokouksessa, johon osallistui lähes sata pelaajaa.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.