Tennishuippu yhä koronapositiivinen – US Openiin mennessä pitäisi ehtiä kahteen negatiiviseen
Elokuun viimeisenä päivänä alkava tenniksen grand slam -turnaus Yhdysvaltain avoimet eli US Open on kärsinyt useiden tunnettujen pelaajien poisjäännistä, johtuen koronaviruspandemiasta. Muun muassa Rafael Nadalin ja Ashleigh Bartyn joukkoon on joutumassa myös japanilaishuippu Kei Nishikori, jonka toinenkin koronatesti toi positiivisen tuloksen. Asiasta kertoi lauantaina muun muassa BBC .
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.