Rentous siivitti Välimäen ensimmäiseen major-paikkaan – "Minun ei ole pakko voittaa"
Sami Välimäki sijoittui toiseksi golfin miesten Euroopan-kiertueen kilpailussa Walesissa ja saavutti paikan kauden toiseen major-kilpailuun Yhdysvaltain avoimiin. Välimäki pelaa New Yorkissa ensimmäisen major-kilpailunsa 17.–20. syyskuuta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.