Halli jäi puolilleen jääkiekon miesten liigakauden avauksessa – "Taloudellisesti tämä ei tule olemaan kannattava kausi"
Miesten jääkiekkoliigan yleisömäärä on jokasyksyinen puheenaihe. Tänä syksynä tilanne on vieläkin puhuttavampi, sillä yksikään liigajoukkue ei pääse myymään halliaan tupaten täyteen yleisörajoitusten takia.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.