Ainoa ehdokas Trondheim sai MM-hiihdot 2025 – alppi-MM Itävaltaan
Pohjoismaisten hiihtolajien suurvalta Norja palaa MM-isännäksi 2025, neljäntoista vuoden tauon jälkeen. Asia virallistui lauantaina, kun ainoana ehdokkaana MM-isännäksi ollut Trondheim sai hyväksynnän Kansainväliseltä hiihtoliitolta FIS:ltä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.