Salibandyn divarijoukkue joutui karanteeniin jo toisen kerran
Salibandyn miesten toiseksi korkeimmalla sarjatasolla Divarissa pelaavan Kirkkonummi Rangersin kaksi pelaajaa antoi positiivisen tuloksen koronavirustestissä. Salibandyliiton verkkosivujen mukaan toinen pelaajista osallistui 10. lokakuuta Kirkkonummella pelattuun Rangers–Pirkat-otteluun.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.