Jokereissa kolme koronatartuntaa – SKA-ottelu pelataan silti tiistaina
Jääkiekkoliiga KHL:n suomalaisseura Helsingin Jokerit ei pääse irti koronaviruksen piinasta. Kuluvan viikon kahden ottelun vieraskiertueen jälkeen kolmella joukkueen jäsenellä on todettu koronavirustartunta. Ennen vieraskiertuetta Tsherepovetsiin ja Sotshiin Jokerit oli ollut puolentoista viikon ottelutauolla koronakaranteenin takia.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.