Suomen futsalmaajoukkueen MM-unelma koki uuden koronaiskun
Suomen miesten futsalmaajoukkueen pitkään odottamaa MM-jatkokarsintaottelua ei pelata tiistaina Vantaalla. Syynä on joukkueessa todettu koronavirustartunta, joka siirtää ratkaisuottelun hamaan tulevaisuuteen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.