Sami Lepistö palaa Jokereihin – peleihin mahdollisesti vielä ennen joulua
KHL-jääkiekkoliigan Jokerit kertoi tiistaina, että puolustaja Sami Lepistö palaa seuraan loppukauden mittaisella sopimuksella. Lepistö pelasi Jokereissa kolmella viime kaudella, ja nyt sopimuksetta ollut 36-vuotias pakki palaa jälleen kasvattajaseuransa riveihin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.