Vitjaz kaatoi hanakasti laukoneen Jokerit – helsinkiläisjoukkueen pelaajia karanteenissa
Jokerit kärsi vierastappion jääkiekon KHL:ssä, kun se hävisi Vitjaz Podolskille 1–2. Vitjaz johti ottelua kahden erän jälkeen Aleksandr Seminin ja Mihail Smolinin osumilla 2–0. Jokereiden kavennuksen teki päätöserässä Marko Anttila, joka laukoi osumansa kiekonriiston jälkeen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.