Suomalaiset miesnyrkkeilijät hävisivät tiistain ottelunsa Bulgarian-turnauksessa
Suomalaisilla miesnyrkkeilijöillä oli tiistaina tappiollinen päivä Bulgarian Sofiassa jatkuneessa kansainvälisessä nyrkkeilyturnauksessa. Sekä Arslan Khataev että Muhammad Abdilrasoon hävisivät ottelunsa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.