Manchester Cityn ensi viikon kotiottelu siirtyy Budapestiin
Manchester City ja Mönchengladbach pelaavat jalkapallon Mestarien liigan ottelunsa ensi viikon tiistaina Manchesterin sijaan Unkarin Budapestissa, kertoo Euroopan jalkapalloliitto Uefa . Siirto liittyy Saksan koronasääntöihin, joiden takia Mönchengladbach ei voi matkustaa Britanniaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.