VaLePan syöttöpeli oli myrkkyä Tiikerien vastaanottajille – "Viides erä oli syöttöiloittelua"
VaLePa voitti keskiviikkona Kokkolassa Tiikerit 3–2 lentopallon miesten Mestaruusliigan ensimmäisessä välieräottelussa ja on voiton päässä finaalipaikasta. Toinen välierä pelataan lauantaina VaLePan kotikentällä Sastamalassa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.