Yle: Tapparan toimihenkilö sai sakot – yhteensä kuutta pelaajaa epäiltiin terveydensuojelurikkomuksesta
Tapparan toimihenkilö on saanut sakkorangaistuksen yllytyksestä terveydensuojelulain rikkomiseen, kertoo Yle . Poliisi selvitti Tapparan toimintaa, kun seuran kahden alle 20-vuotiaiden joukkueen pelaajan kerrottiin luistelleen Hakametsän harjoitushallissa, vaikka heillä oli todettu koronatartunta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.