Iltalehti: Maailmanmestarit Anttila ja Savinainen mukaan Suomen MM-leirille
Iltalehden tietojen mukaan Suomen miesten jääkiekkomaajoukkueen toukokuun MM-leirillä on mukana ainakin kaksi toissa kevään maailmanmestaria. Lehti kertoi verkkosivuillaan , että hyökkääjät Marko Anttila ja Veli-Matti Savinainen ovat vastanneet myöntävästi maajoukkuekutsuun.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.