Samooja ja Välimäki putosivat jatkosta PGA-mestaruusturnauksessa – "Ei ollut mies terävimmillään"
Kalle Samoojan ja Sami Välimäen urakka jäi kahteen kierrokseen golfin PGA-mestaruusturnauksessa Yhdysvalloissa. Sekä Samooja että Välimäki päätyivät tulokseen +10. Pääsy kahdelle päätöskierrokselle olisi auennut viisi lyöntiä paremmalla tuloksella.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.