Milwaukee voitti isäntäjoukkue Atlantan ja meni ottelusarjan johtoon – voitot 2–1
Koripallon NBA-liigassa Milwaukee Bucks voitti isäntäjoukkue Atlanta Hawksin pistein 113–102 itälohkon loppuotteluiden kolmannessa pelissä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.