Jymy-Jussit sai helpotusta Superpesiksen kellariosaston taistelussa – "Tilannemäärämme oli kesän isoin"
Seinäjoen Jymy-Jussit saalisti Superpesiksessä ensimmäisen kolmen pisteen voittonsa seitsemään otteluun lyödessään Lakeudella vierailleen Haminan Palloilijat 2–0 (1–0, 4–2). Kummankaan kotiutusosastoa ei voinut kehua kolmostilanteiden mentyä isännille 21–12.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.