Nacra-kaksikon pikaprojekti päättyi 13. sijaan: "Ehkä tämä meni niin kuin olisi voinut"
Suomalaispurjehtijat Akseli Keskinen ja Sinem Kurtbay ottivat 12. sijan Nacra 17 -luokan olympiapurjehduksen viimeisessä peruslähdössä ja päätyivät luokan olympiaregatassa 13:nneksi. He eivät yltäneet tiistaina käytävään mitalilähtöön, johon pääsee kymmenen parasta venekuntaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.