Uusi James Bond kolahtaa Kimi Räikköselle – "Se on hyvä elokuva"
Formula 1 -suuruus Kimi Räikkönen on suunsoiton sijaan tunnetusti toiminnan mies. Siksi on enemmän kuin luontevaa, että Räikkönen on nähnyt toimintasankari James Bondin uuden elokuvan No Time to Die, joka sai Suomessa ensi-iltansa syyskuun lopussa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.