Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Mikkeliläinen Tomas Käyhkö varmisti keilailun MM-mitalin suomalaispelaajien kohtaamisessa

Suomalaiskeilaaja Tomas Käyhkö on varmistanut miesten singlekilpailun MM-pronssimitalin Dubaissa järjestettävissä keilailun maailmanmestaruuskisoissa. Mitali ja paikka neljän parhaan joukossa varmistui, kun Mikkelissä asuva Käyhkö voitti suomalaispelaajien puolivälierässä Niko Oksasen pistein 228–200.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.