Mikkeliläinen Tomas Käyhkö varmisti keilailun MM-mitalin suomalaispelaajien kohtaamisessa
Suomalaiskeilaaja Tomas Käyhkö on varmistanut miesten singlekilpailun MM-pronssimitalin Dubaissa järjestettävissä keilailun maailmanmestaruuskisoissa. Mitali ja paikka neljän parhaan joukossa varmistui, kun Mikkelissä asuva Käyhkö voitti suomalaispelaajien puolivälierässä Niko Oksasen pistein 228–200.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.