Kuusamon Pallo-Karhut nousi voiton päähän mestaruudesta
Kuusamon Pallo-Karhut kaatoi tiistaina LP Kangasalan 3–2 ja johtaa naisten lentopallon Mestaruusliigan finaaleja voitoin 3–1. Viides ottelu pelataan jo keskiviikkona Kuusamossa eli kotijoukkueella on mahdollisuus juhlia ensimmäistä mestaruuttaan kotiyleisönsä edessä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.