Pöytyän naisten Superpesiksen visiitistä vain vuoden mittainen
Pöytyän Urheilijoiden naisten ensimmäisestä vierailusta Superpesikseen tuli vain vuoden mittainen, kun helsinkiläinen Roihuttaret voitti kaksinkamppailun suoraa putoamista vastaan otteluvoitoin 3–0. Keskiviikkona Roihuttaret oli kotikentällään parempi lukemin 2–0 (9–7, 7–2)
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.