Suomalaiset siivittivät Dallasin 5–1-kotivoittoon Nashvillestä – Hintz teki kaksi maalia, Heiskanen yhden
Jääkiekon NHL:ssä texasilaisyleisö sai katseltavakseen oikeaa suomalaisjuhlaa, kun kotijoukkue Dallas Stars vei vieraissa ollutta Nashville Predatorsia 5–1.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.