Sami Itani jättää Suomen Urheiluliiton henkilökohtaisten syiden vuoksi – "Odotan asteittaista paluuta työelämään"
Suomen Urheiluliiton (SUL) puheenjohtaja Sami Itani jättää tehtävänsä henkilökohtaisten syiden vuoksi. SUL:n tiedotteen mukaan Itani joutui elokuussa sairauslomalle luottamustehtävistään ja päivätyöstään Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.