Näkökulma | Suomen ei pidä surra sitä, että jotain nyt päättyi näihin MM-kisoihin, vaan iloita siitä ajanjaksosta, minkä se pääsi sitä ennen kokemaan
Nokia-areena seisoi vielä finaalisunnuntaina kauniissa MM-kisavärityksessään, teksteineen, logoineen, kaikkineen – siinä roolissa, missä se on nyt kahtena peräkkäisenä vuotena ollut, miesten maajoukkuejääkiekon hermokeskuksena ja areenallisena lippulaivana.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.